7e week! - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu 7e week! - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

7e week!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Maart 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,
hier weer een update vanuit Winterberg. Afgelopen week was alweer de 7e week hier. Times flies when you having fun :)!
Afgelopen week allemaal goed nieuws gehad. Het begon vorige week zondag. Lekker een dagje vrij, kreeg een berichtje van klasgenoten dat de uitslagen van de talen examens online stonden. Dus even kijken, en toen bleek dat ik voor allebei geslaagd was :) Mijn dag kon niet meer stuk.
Maandag, dinsdag en woensdag lekker wezen werken achter de receptie. Donderdag in het overheerlijke weer lekker wezen boodschappen doen enz. en voorbereiden op het weekend, want vrijdag zou Gerda hier komen. Vrijdag ochtend nog net even gewerkt achter de receptie, en mijn stage gesprek gehad. Ik ben weer helemaal goedgekeurd :) Mijn leraar en begeleider waren allebei echt super tevreden.
's middags kwam Gerda langs voor het weekend.
Vrijdag avond zijn we samen even uit eten geweest. Nou dat hebben we geweten. Wij dachten lekker naar de pizzeria te gaan. Allereerst lekker een voorgerecht gehad, we hadden kleine broodjes met kruidenboter en broodjes met bruchetta ( een soort tomatenprut). Dat was echt super lekker. We hadden de voorgerechten nog maar net op, en plof daar stond de lasagna ook al voor onze neus. Nou echt, zo smerig heb ik nog nooit gegeten. Ik hou van lasagna maar deze was echt niet lekker. We hebben het ook lang niet opgegeten, en waren allebei ook super misselijk van het eten. 's avond zijn we nog opstap geweest samen met mo, jil, fanny, rick en lisa! echt super gezellig. Maar aan het einde van de avond was ik wel blij dat ik in bed lag.
Gister lekker uitgeslapen, en lekker de hele dag gehangen, een paar boodschapjes gedaan, en nog even lekker koffie gedronken in de stad.
Vanochtend ook weer lekker uitgeslapen, we hadden in gedachten om naar de kahler Asten te rijden, maar helaas was het zulk slecht weer dat we maar hebben besloten om lekker thuis te blijven.
Vanmiddag hebben we daarom maar gezellig monopoly gespeeld op de tablet, en zijn we later nog even in het hotel geweest. We hebben samen met mijn collegas even taart gegeten. Fanny was vandaag jarig en was zo lief om even langs te komen met taart.
Zo rond half 4, kwart voor 4 is Gerda weer afgestoken naar huis. Nu zit ik hier helaas weer alleen. Maar we hebben een super leuk weekend gehad. Het was voor het eerst zolang ik hier was ook weer echt een weekend (2,5 dag vrij).
Komende week weer lekker werken, morgen t/m woensdag voor het eerst in de avonddienst. Ben benieuwd hoe dat gaat. Zal vast wel heel anders zijn dan de ochtend dienst.
Donderdag lekker een dagje vrij, en dan vrijdag en zaterdag weer in het restaurant.
De weken vliegen hier echt super snel om. Gister was ik hier alweer 8! weken. Maar zo lang voelt het echt nog niet. En ik heb het echt super naar m'n zin. Maar ben straks wel blij dat Pieter een keer langs komt en dat ik misschien eens een keer naar huis kan.
Dit was alweer het einde van mijn update! Hoop jullie zo weer een beetje op de hoogte te hebben gebracht van mijn bezigheden!

Dikke tút Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

laatste weekje

09 Juni 2015

nog 2 te gaan!

31 Mei 2015

laatste weekjes

24 Mei 2015

nog 4 weekjes

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 8056

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: