update vanuit Winterberg - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu update vanuit Winterberg - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

update vanuit Winterberg

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

22 April 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,
hier weer eens even een update.
Afgelopen week weer een paar dagen in nederland geweest. zaterdagochtend 11 april samen met pieter richting nederland, en donderdag 16 april weer terug. Heit heeft me weer terug gebracht. Super leuke dagen in nederland gehad. Helaas ook minder leuke dingen, en ben ontzettend blij dat ik iedereen weer even gezien heb, en ook weet wie mij steunen. Ook heb ik eindelijk m'n 'nieuwe' neefje voor het eerst gezien, wat 'n klein schatje :). Ook veel plezier gehad in de feesttent in oosternijkerk :) en veel leuke dingen gedaan met vriendinnen

Donderdag samen met heit even lekker in de stad gegeten, heit het hotel even laten zien, en daarna helaas weer afscheid moeten nemen. Heit moest weer naar huis.
Vrijdag moest ik weer werken, deze keer een avondje in de bar. Dit werd een latertje, een goede dag om er weer in te komen.
Zaterdag weer een avondje werken in het restaurant.
Zondag net even geholpen bij de recepties, en de rest van de dag lekker vrij.
Maandag weer een late dienst bij de receptie, gister een tussendienst gehad bij de receptie.
Vandaag lekker rustig dagje, vanochtend mijn laatste opdracht gemaakt voor school, en nu lekker niks meer :) Lekker met mijn nieuwe verslaving bezig, ik ben bezig met haken. Echt super leuk en verslavend.
Morgen ook nog een dagje vrij.
Vrijdag en zaterdag weer in het restaurant en dan zondag weer een vroege dienst bij de receptie.
Staat weer een lekker druk weekend voor de boeg :)
Time flies when you having fun :)
En nog maar een week of 8 en dan weer terug naar nederland :) nu al zin in, nieuwe start beginnen
Dit was mijn update voor deze week :)

Dikke tút
xxxxx Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

laatste weekje

09 Juni 2015

nog 2 te gaan!

31 Mei 2015

laatste weekjes

24 Mei 2015

nog 4 weekjes

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 8059

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: