update week 14 - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu update week 14 - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

update week 14

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

06 Mei 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,

hier weer even een update vanuit het mooie Winterberg.
Afgelopen week weer lekker bezig geweest. Vorige week t/m dinsdag achter de receptie gezeten. woensdag lekker vrij geweest, donderdag net even geholpen bij de receptie ivm vele check ins, donderdag en vrijdag weer in het restaurant gewerkt en zondag t/m gister (dinsdag) weer achter de receptie. Vandaag en morgen lekker vrij.
Vandaag alles al even lekker opgeruimd en schoongemaakt. Morgen samen met Auke (nieuwe collega) en Richard even op pad.

Afgelopen week niet echt hele spannende dingen gebeurd. Heb mijn eerste 'grote' haakproject eindelijk af :) Hij is echt super leuk geworden. Zal morgen maar 's nieuw garen kopen, want 't vliegt er doorheen.

Afgelopen week waren er natuurlijk verschillende feestdagen in nl. Koningsdag, dodenherdenking en natuurlijk bevrijdingsdag. Koningsdag heb ik vorige week niet echt veel van mee gekregen, heb 't alleen even op tv voorbij zien komen. Dodenherdenking hebben we wel even bij stil gestaan. Iedereen was om 20.00 uur 2 minuten stil. Gister bevrijdingsdag, helemaal niks van meegekregen. Alleen het slechte weer dan. Eerst was het echt ongelooflijk mooi weer, zo'n 20, 21 graden, wel met wind, maar die was niet koud. En zo rond 'n uur of 4, half 5, een hoosbui, het waren nog net geen hagelstenen. Vannacht ook hevige regen gehad, maar nu gelukkig weer droog. Nog wel steeds veel wind.

Verder heb ik deze week voor het eerst geskyped met pake en beppe. Het was even puzzelen, maar vanochtend vroeg deed ook de camera van pake en beppe het eindelijk. Zondag ook geprobeerd, zij konden mij wel zien, maar ik hun niet. Dat was een beetje lastig. Maar gelukkig is het opgelost.

Aankomende week weer een beetje hetzelfde riedeltje denk ik als deze week. Donderdag en vrijdag weer restaurant, zondag weer vroege dienst bij de receptie en dan maandag/dinsdag weer late dienst. En dan zijn we alweer een week verder.

Aankomende zondag is het weer moederdag. Vind het raar dat ik nu hier zit en niks aan m'n lieve moedertje kan geven. Wens haar wel een super leuke dag ;) en dan moeten jacco en eveline haar maar extra verwennen met een ontbijtje op bed.

Over 1,5 week komt mr. Otte (mijn stagebegeleider van school) ook weer voor een bezoekje. Deze keer heb ik wel al mijn opdrachten af :p Dit betekent ook dat mijn stage alweer richting z'n einde loopt. Gaat echt super snel. Nog iets meer dan 6,5 week en dan ben ik weer back in NL :) Kijk er steeds meer naar uit.

Verder heb ik niet echt veel beleefd. Dus ik zou zeggen tot volgende week ;)

Dikke tút
Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

laatste weekje

09 Juni 2015

nog 2 te gaan!

31 Mei 2015

laatste weekjes

24 Mei 2015

nog 4 weekjes

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 8064

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: