Winterberg - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu Winterberg - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

Winterberg

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 Mei 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,

hier weer even een update.
Afgelopen week weer lekker druk. Gelukkig ook super weer erbij gehad :)
Vorige week donderdag samen met mijn collega's/buurmannen naar Marburg geweest. Even een lekker en leuk dagje er tussenuit. Heerlijk op het terras gezeten. Verder niet echt dingen gekocht, alleen van de super mooie oude stad genoten.
Verder vrijdag, zaterdag weer gewerkt in het restaurant. Zondag gewerkt achter de receptie, maandag ineens een extra dagje vrij. Het was zo rustig dat mijn hulp eigenlijk overbodig was. Dinsdag in het restaurant gewerkt ipv achter de receptie. Gister (alweer) een dag vrij. En vandaag van 10 tot 7 gewerkt bij de receptie.

Het was vandaag weer lekker druk in het hotel. Veel gasten komen het lange hemelvaart weekend bij ons vieren. Het blijft dus ook nog even een paar dagen lekker druk.
Vandaag ook mijn opdrachten maar even helemaal afgemaakt, inhoudsopgave erbij, paginanummers etc.

Afgelopen week ook de tuin hier voor onze appartementjes maar eens even goed opgeruimd. Het is echt super mooi geworden! Nou moet ik ook zeggen dat het er ook echt verschrikkelijk bij lag. We hebben de oude bladeren en takken opgeruimd, gras gemaaid etc. Er kwamen zelfs ook weer tegels tevoorschijn. Ik wist niet eens dat die er waren :o Zo erg was het.
Gister hebben we er al lekker gebruik van gemaakt door de tuin in te wijden met een barbecue. Niet zoals we ons hadden voorgesteld, maar het was ondanks dat gezellig.

Aankomende week van alles wat, bar, restaurant, receptie. Heb er ontzettend zin in :)
Maandag kom mr. Otte (stagebegeleider) ook weer langs. Gaat echt snel met de tijd. Nog maar 'n kleine 5 weken en dan kom ik alweer richting ons mooie Fryslân :)

Ik wens jullie een fijne week en tot het volgende verslag!

Dikke tút

xxx Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

laatste weekje

09 Juni 2015

nog 2 te gaan!

31 Mei 2015

laatste weekjes

24 Mei 2015

nog 4 weekjes

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 8066

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: