nog 2 te gaan! - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu nog 2 te gaan! - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

nog 2 te gaan!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

09 Juni 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallootjes,

hier weer een update van m'n laatste weekjes.
Afgelopen week weer lekker druk gehad. Vorige week maandag dinsdag lekker vrij geweest, woensdag late dienst gedraaid int het restaurant, donderdag een late bij de receptie, vrijdag een tussendienst bij de rezi, zaterdag weer een late in het restaurant, en zondag weer een vroege. En toen zat mijn werk weekje er weer op. Gister en vandaag weer lekker vrij.

Afgelopen week ben ik samen met collega's op bruiloft geweest van Nicole (collega). Wat had ze een mooie prachtig mooie jurk aan! Helaas vergeten om foto's te maken.

Aankomende week staat er niks spannends op het programma, het is eigenlijk hetzelfde rooster als afgelopen week. En dan is volgende week alweer mijn laatste week hier.
Heb gister alles lekker schoongemaakt en ben al een beetje begonnen met inpakken. Aangezien ik volgende week ook bijna hetzelfde rooster heb, en nog maar 2,5 dag vrij heb.

Ik heb ontzettend zin om naar huis! Staan leuke dingen in het vooruitzicht :)

Verder heb ik niet echt iets spannends beleefd.
Ik hou het weer voor gezien voor deze week!

Dikke tút

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra