nog 4 weekjes - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu nog 4 weekjes - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

nog 4 weekjes

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

24 Mei 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,

hier weer een update vanuit het mooie Winterberg!

Afgelopen week was weer een super positieve week :) Maandag kwam mijn stagebegeleider van school hier. Ontzettend positief gesprek gehad.
Daarna, op vrijdag mijn assessment gedaan. Hier met vlag en wimpel voor geslaagd :)

Verder ging deze week weer lekker snel voorbij. Maandag en dinsdag bij de receptie gewerkt. Woensdag en donderdag lekker 2 dag vrij geweest, alles hier maar weer eens even goed opgeruimd en schoongemaakt.
Vrijdag geholpen bij de vele check ins achter de receptie, gister (zaterdag) gewerkt in het restaurant. Vandaag hoef ik pas om 5 uur te beginnen. We gaan vandaag lekker met de gasten barbecueën. Echt super weer daarvoor.

Morgen voor het eerst een ontbijtdienst draaien, dinsdag en woensdag een late dienst in het restaurant. donderdag weer bij de receptie werken. Vrijdag en zaterdag lekker vrij. Dan komt m'n lieve vriendinnetje Kirsty hier :) heb ik echt super veel zin in.
En dan zondag weer een vroege dienst bij de receptie.

De tijd vliegt ook echt! Over 4 weken om deze tijd ben ik alweer op weg naar huis. Ik kijk er echt naar uit :) Na m'n stage hier nog 1 of 2 dagen naar school, en dan lekker een welverdiende vakantie :) Heerlijk.
Vindt het aan de ene kant ook wel jammer dat ik hier weer weg ga over een paar weken. Ga de leuke en lieve collega's echt missen. Maar kijk er wel naar uit om al m'n vrienden en familie weer te zien.
En ik kom zeker weten hier nog een keer terug voor een lekkere vakantie of iets.

Verder is er deze week niet echt iets spannends gebeurd. En er staat ook niet echt iets spannends te gebeuren volgende week. Ik kijk er ontzettend naar uit dat Kirsty hier komt :) even gezellig bijkletsen.

Dit was mijn update weer voor deze week!
Ik zou zeggen veel plezier deze week! En geniet ervan!

Dikke tút

xx Petra

• 24 Mei 2015 - 14:50

Everdina:

Hallo Petra,

Leuk dat je het naar je zin hebt geniet er maar van fijne pinksterdagen.
    Liefs en groetjes uit Morra'

XXX
    Ps. Van de zomer eens weer een fotoshoot?