laatste weekjes - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu laatste weekjes - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

laatste weekjes

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Mei 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,

hier weer een update.
Het schiet al lekker op, nog een kleine 3 weekjes en dan lekker weer naar huis :) Kijk er met de dag meer naar uit!

Afgelopen week lekker rustig gehad.
Afgelopen zondag lekker gebarbecued met de gasten. Maandag voor het eerst een ontbijtdienst gedraaid in het restaurant. Dinsdag en woensdag weer de 'normale' restaurant dienst gedraaid. Donderdag een late dienst achter de receptie.
Vrijdag en zaterdag (gister) lekker vrij gehad. M'n lieve vriendinnetje Kirsty kwam hier langs :) Gezellig bijgekletst. Vrijdag avond lekker uiteten geweest bij de griek, en daarna lekker samen een filmpje gekeken onder het genot van een wijntje.

Vandaag weer een vroege dienst gehad bij de receptie.

Aankomende week lekker rustig. Morgen en dinsdag nog lekker vrij, woensdag restaurant dienst, donderdag en vrijdag receptie, zaterdag weer restaurant en zondag weer een vroege dienst, en dan is de week alweer om.

Aankomende vrijdag staat er wat leuks in de planning. Eerst een tussen dienst (van 10 tot 18) en 's avonds met collega's op bruiloft van Nicole (collega) en Jan. Echt ontzettend lief dat ze ons (als stagiaire zijnde) ook heeft uitgenodigd!

Verder lekker rustig aan deze week. Ook alvast maar wat spul beginnen in te pakken, de kleine dingen die ik weinig tot niet gebruik. Het echte inpakken gebeurd volgende week of de laatste week wel.
Zoals 't nu staat komt mem vrijdag 19 juni en dan gaan we samen de 21ste weer naar huis.
Gaat echt snel. Voor mijn gevoel zit ik hier helemaal nog niet zo lang. Ja wel lang, maar niet lang genoeg om straks weer naar huis.

Ik wens jullie een fijne week! En tot het volgende verslag.
Dikke tút
xxx

Petra

• 31 Mei 2015 - 19:14

Effie:

Leuk hjer zussie! Sju der nei ut dost wer thus komdt! Mis dyn geseur wol echt heel erg nog veel plezier en geniet nog mar even!

Xxxxx je lieve kleine zusje