Eerste 2 weken - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu Eerste 2 weken - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

Eerste 2 weken

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

08 Februari 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,
hier weer even een update. De afgelopen 2 weken zijn echt omgevlogen. In het vorige verhaaltje konden jullie lezen dat ik afgelopen zondag vrij zou zijn. Dit was ik helaas niet. Richard (leidinggevende bediening en tevens mijn buurman) kwam bij me of ik ze even uit de brand wilde helpen. Er waren 2 mensen ziek. Dus zodoende heb ik zondag ook nog even gewerkt.
Maandag t/m woensdag weer achter de receptie. Hier heb ik steeds meer mijn plekje gevonden. Ik neem nu ook zo nu en dan de telefoon op, kan zelfstandig gasten in/uit checken en kan ook zelfstandig ski passen drukken en afrekenen.
Donderdag was ik een dagje vrij. Ik zou in eerste instantie gaan skien met mijn collega lisa (zij is tevens skilerares). Maar zij moest helaas werken. Daarom ben ik maar samen met Richard even om boodschappen gegaan. 's Avonds ben ik samen met Rik en Richard even lekker uiteten geweest bij de Irish pub hier in Winterberg. Helaas was het daar zo druk dat we aan de bar moesten eten.
Vrijdag en zaterdag (gister) heb ik weer 2 dagen in de service gewerkt. Ook weer erg druk en chaotisch. Doordat mijn collega's niet allemaal even goed Nederlands spreken, ontstaat er wel eens een misverstand met de gasten. Dus ik had tegen mijn collega gezegd dat ik de grote nederlandse groep wel van drankjes zou voorzien, maar dit ging niet helemaal zoals ik had verwacht.
Vandaag (zondag) had ik lekker een dagje vrij. Ben vandaag lekker een dagje lui geweest. Vanochtend heerlijk uitgeslapen, daarna met pake, beppe, tante griet, ome peet en mem geskyped. En de rest van de dag eigenlijk heerlijk voor de buis gehangen. Is ook wel eens lekker.
Vanaf morgen ben ik weer 3 dagen achter de receptie te vinden. En als alles goed gaat, ga ik dan donderdag eindelijk te skien met mijn collega. Ik ben hier tenslotte maar 1 x op stage!
Dit was weer even een update vanuit Winterberg!

Groetjes Petra

  • 09 Februari 2015 - 17:23

    Sanne:

    Hey Petra,

    Sa te sjin hast it nei dien zin!
    Leuk om te lezen, protte plezier der nog

    x Sanne

  • 17 Februari 2015 - 00:33

    Everdina:

    leuk Petra dat je het zo naar je zin hebt heel veel plezier op je stageadres en doe voorzichtig met het skiën .liefs uit Morra XXX


  • 17 Februari 2015 - 07:21

    Anneke Swart:

    Hoi Petra,

    Ik zag een reactie van je mem op jouw verhaal voorbij komen op Facebook. Werd ik nieuwsgierig van dus snel even kijken:-). Dus op stage in Winterberg, wat leuk!!
    Ik wens je heel veel plezier, geniet van alle leuke dingen!

    Groetjes
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

laatste weekje

09 Juni 2015

nog 2 te gaan!

31 Mei 2015

laatste weekjes

24 Mei 2015

nog 4 weekjes

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 8076

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: