update vanuit Winterberg - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu update vanuit Winterberg - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Petra Omme - WaarBenJij.nu

update vanuit Winterberg

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

16 Februari 2015 | Duitsland, Winterberg

Hallo allemaal,
hier weer even een updatje.
Alles gaat hier prima! Ik heb m'n plaats nog beter gevonden. Afgelopen week was het lekker druk. Het gaat steeds beter achter de receptie. Ik kan steeds meer dingen zelfstandig.
De afgelopen dagen is het hier wat gaan dooien. Lag er in de eerste 2 weken hier nog zo'n 70 á 80 cm sneeuw, nu nog zo'n kleine 20 cm.(Op de foto die ik bijgevoegd heb, kunnen jullie zien hoveel sneeuw er hier de eerste 2 weken ongeveer lag.) Het is spekglad aan het worden.
En dat is 's avonds levensgevaarlijk, aangezien mijn appartement iets beneden het hotel ligt en ik dus naar boven/onder moet lopen om van in/uit het hotel naar mijn appartement te komen en andersom.
Afgelopen week ben ik ook samen met mijn collega's voor het eerst opstap geweest in Winterberg. Echt ontzettend leuk en gezellig.
Ook heb ik afgelopen donderdag voor het eerst op de skies gestaan! Dat was eens, maar nooit weer. Het was ontzettend leuk om een keer te doen, maar doordat ik zoals mem mij noemt een 'stuntpiloot' ben en ik van mezelf weet dat ik niet goed mijn evenwicht kan bewaren is het maar beter dat ik niet weer ga skien.
Afgelopen week heb ik ook erg veel contact gehad met het thuisfront. Zo heb ik even geskyped met Pieter <3, maar ook veel met mem, de familie Spijksma vanaf de Keechsdyk, en ik ben gister de hele kamer doorgegeven bij de visite van Pieter z'n pake en beppe. Kortom, ik verveel me niet, en blijf ook op de hoogte van wat er in fryslân gebeurt.
Mochten jullie zelf met mij in contact willen blijven via skype, dan kunnen jullie mij toevoegen. Mijn gebruikersnaam is petravanomme_95 (als ik het goed heb)
Deze week staat er niet echt iets bijzonders op het programma, komende dagen weer achter de receptie, donderdag lekker 'n dagje vrij, en dan vrijdag en zaterdag weer werken in het restaurant.
Kortom weer een lekker druk weekje voor de boeg ;)
Hoop jullie zo weer even op de hoogte te hebben gebracht van mijn belevenissen hier in Winterberg.

groetje Petra

  • 16 Februari 2015 - 21:57

    Metha:

    Mooi om te leasen dot ut sa goed got der en dost ut nij dien zin hast! Maar lekker geniete der! En we skype gauw wer.

    xxx Metha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

laatste weekje

09 Juni 2015

nog 2 te gaan!

31 Mei 2015

laatste weekjes

24 Mei 2015

nog 4 weekjes

14 Mei 2015

Winterberg
Petra

Hallo allemaal, mijn naam is Petra van Omme. Voor mijn opleiding manager ondernemer horeca ga ik voor een half jaar op buitenland stage. Deze stage ga ik doen bij Hotel Winterberg resort in Winterberg. Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse bezigheden. Hopelijk hebben jullie veel plezier van het lezen van mijn blog. Groetjes Petra

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 8071

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: